“Sadece merkeze değil, herkese” anlayışıyla hizmet veren Türk Telekom, yenilenen Konya Nalçacı Ofisini hizmete açtı. Yeni müşteri merkezi, çağdaş mağazacılık anlayışıyla görsel ve mimari açıdan yenilendi.
Türk Telekom, hızlı büyüme ve mükemmel müşteri deneyimi hedefleriyle satış kanallarında entegrasyona devam ediyor. Bu kapsamda son olarak Konya’da Telgrafçı Hamdi Bey Caddesindeki tarihi Nalçacı binasında hizmet veren Türk Telekom Ofisi yenilenerek hizmete açıldı. 1975 yılından bu yana, Türk Telekom İl Müdürlüğü olarak kullanılan tarihi binada aralıksız hizmet veren Türk Telekom Ofisinin açılış törenine Türk Telekom yöneticileri katıldı.
Türk Telekom tüm Türkiye’de yürüttüğü Ofis Transformasyon Projesi ile kendine ait ofislerini Türk Telekom Müşteri Merkezleri’ne dönüştürüyor. Nalçacı’daki yeni müşteri merkezi, çağdaş mağazacılık anlayışıyla; görsel ve mimari açıdan yenilendi. Operasyon modeli ve yetkinlikleri artırıldı, ürün ve hizmet portföyü geliştirildi. Bu sayede müşteri deneyimi ve hizmet kalitesi de arttı. Nalçacı Türk Telekom Müşteri Merkezi’nde; en iyi müşteri deneyiminin sağlanması amacıyla, müşteriyle temas kurulmasından Mobil Hat, Sabit Telefon, Sabit İnternet, Çeşitli Cihaz Seçenekleri ve TİVİBU ürünlerinin satışına kadar birçok işlem gerçekleştiriliyor. Türk Telekom Nalçacı Ofisi yenilenen yüzü, deneyimli ofis kadrosu ve iş modelleri ile Konya halkına hizmet vermeye devam edecek.
Galatasaray
30 +48 81Fenerbahçe
30 +54 79Trabzonspor
30 +11 49Beşiktaş
30 +4 46Kasımpaşa
30 -2 43Başakşehir
30 +3 42Ç. Rizespor
30 -11 42Antalyaspor
30 +2 41Adana Demir
30 +7 39Alanyaspor
30 -4 39Sivasspor
30 -7 38Samsunspor
30 -6 36Kayserispor
30 -7 36MKE Ankaragücü
30 -3 33Hatayspor
30 -4 33Konyaspor
30 -11 33Gaziantep FK
30 -10 31Karagümrük
30 -4 30Pendikspor
30 -27 29İstanbulspor
30 -33 13Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.