“Sadece merkeze değil, herkese” anlayışıyla hizmet veren Türk Telekom, yenilenen Konya Nalçacı Ofisini hizmete açtı. Yeni müşteri merkezi, çağdaş mağazacılık anlayışıyla görsel ve mimari açıdan yenilendi.
Türk Telekom, hızlı büyüme ve mükemmel müşteri deneyimi hedefleriyle satış kanallarında entegrasyona devam ediyor. Bu kapsamda son olarak Konya’da Telgrafçı Hamdi Bey Caddesindeki tarihi Nalçacı binasında hizmet veren Türk Telekom Ofisi yenilenerek hizmete açıldı. 1975 yılından bu yana, Türk Telekom İl Müdürlüğü olarak kullanılan tarihi binada aralıksız hizmet veren Türk Telekom Ofisinin açılış törenine Türk Telekom yöneticileri katıldı.
Türk Telekom tüm Türkiye’de yürüttüğü Ofis Transformasyon Projesi ile kendine ait ofislerini Türk Telekom Müşteri Merkezleri’ne dönüştürüyor. Nalçacı’daki yeni müşteri merkezi, çağdaş mağazacılık anlayışıyla; görsel ve mimari açıdan yenilendi. Operasyon modeli ve yetkinlikleri artırıldı, ürün ve hizmet portföyü geliştirildi. Bu sayede müşteri deneyimi ve hizmet kalitesi de arttı. Nalçacı Türk Telekom Müşteri Merkezi’nde; en iyi müşteri deneyiminin sağlanması amacıyla, müşteriyle temas kurulmasından Mobil Hat, Sabit Telefon, Sabit İnternet, Çeşitli Cihaz Seçenekleri ve TİVİBU ürünlerinin satışına kadar birçok işlem gerçekleştiriliyor. Türk Telekom Nalçacı Ofisi yenilenen yüzü, deneyimli ofis kadrosu ve iş modelleri ile Konya halkına hizmet vermeye devam edecek.
Galatasaray
38 +66 102Fenerbahçe
38 +68 99Trabzonspor
38 +19 67Başakşehir
38 +14 61Kasımpaşa
38 -3 56Beşiktaş
38 +5 56Sivasspor
38 -7 54Alanyaspor
38 +3 52Ç. Rizespor
38 -10 50Antalyaspor
38 -5 49Gaziantep FK
38 -7 44Adana Demir
38 -7 44Samsunspor
38 -10 43Kayserispor
38 -13 42Hatayspor
38 -7 41Konyaspor
38 -13 41MKE Ankaragücü
38 -6 40Karagümrük
38 -3 40Pendikspor
38 -31 37İstanbulspor
38 -53 16Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.