Beykoz Üniversitesi işbirliğinde ve Bursa Teknik Üniversitesi raportörlüğünde Türkiye İtibar Akademisi tarafından 12’ncisi gerçekleştirilen araştırmanın sonuçları açıklandı.
Türkiye İstatistik Kurumu’nun “Türkiye Örneklemi” olarak kabul ettiği 26 bölge ve 72 ilde 15 Aralık 2022 – 15 Ocak 2023 tarihleri arasında yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen araştırmada; ana ve alt sektörleri ile ahşap parkeden akaryakıta, ayakkabıdan bankacılığa, beyaz eşyadan bebek ve çocuk ürünlerine kadar toplam 66 farklı sektörde faaliyet gösteren şirket ve kurumların itibarları ölçümlendi.
Listede Konya Şeker’in markası Torku, 4 farklı kategoride Türkiye’nin en itibarlı markaları arasında yer aldı.
Torku, Türkiye Geneli Kategorisi, Süt Ürünleri Kategorisi, Bisküvi Kategorisi ile Şekerleme ve Çikolata Kategorilerinde Türkiye’nin en itibarlı markaları arasında yer aldı.
Türkiye genelinde tesadüfi seçim metotları ile belirlenen 15 bin kişinin bilgisayar destekli telefonla görüşme yöntemi (CATI) ile arandığını belirten Türkiye İtibar Akademisi yetkilileri, Dünyanın birçok ülkesinde uygulanan bu modelin Türkiye’nin yapısal özelliklerine uyumlu olarak yeniden düzenlediklerini ifade ettiler.
Galatasaray
38 +66 102Fenerbahçe
38 +68 99Trabzonspor
38 +19 67Başakşehir
38 +14 61Kasımpaşa
38 -3 56Beşiktaş
38 +5 56Sivasspor
38 -7 54Alanyaspor
38 +3 52Ç. Rizespor
38 -10 50Antalyaspor
38 -5 49Gaziantep FK
38 -7 44Adana Demir
38 -7 44Samsunspor
38 -10 43Kayserispor
38 -13 42Hatayspor
38 -7 41Konyaspor
38 -13 41MKE Ankaragücü
38 -6 40Karagümrük
38 -3 40Pendikspor
38 -31 37İstanbulspor
38 -53 16Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.