Beykoz Üniversitesi işbirliğinde ve Bursa Teknik Üniversitesi raportörlüğünde Türkiye İtibar Akademisi tarafından 12’ncisi gerçekleştirilen araştırmanın sonuçları açıklandı.
Türkiye İstatistik Kurumu’nun “Türkiye Örneklemi” olarak kabul ettiği 26 bölge ve 72 ilde 15 Aralık 2022 – 15 Ocak 2023 tarihleri arasında yaklaşık 15 bin kişi ile gerçekleştirilen araştırmada; ana ve alt sektörleri ile ahşap parkeden akaryakıta, ayakkabıdan bankacılığa, beyaz eşyadan bebek ve çocuk ürünlerine kadar toplam 66 farklı sektörde faaliyet gösteren şirket ve kurumların itibarları ölçümlendi.
Listede Konya Şeker’in markası Torku, 4 farklı kategoride Türkiye’nin en itibarlı markaları arasında yer aldı.
Torku, Türkiye Geneli Kategorisi, Süt Ürünleri Kategorisi, Bisküvi Kategorisi ile Şekerleme ve Çikolata Kategorilerinde Türkiye’nin en itibarlı markaları arasında yer aldı.
Türkiye genelinde tesadüfi seçim metotları ile belirlenen 15 bin kişinin bilgisayar destekli telefonla görüşme yöntemi (CATI) ile arandığını belirten Türkiye İtibar Akademisi yetkilileri, Dünyanın birçok ülkesinde uygulanan bu modelin Türkiye’nin yapısal özelliklerine uyumlu olarak yeniden düzenlediklerini ifade ettiler.
Galatasaray
35 +64 96Fenerbahçe
35 +58 90Trabzonspor
35 +13 58Başakşehir
35 +10 55Beşiktaş
35 +6 54Alanyaspor
35 +3 49Kasımpaşa
35 -6 49Ç. Rizespor
35 -7 49Sivasspor
35 -9 48Antalyaspor
35 -4 45Adana Demir
35 +3 44Samsunspor
35 -5 42Kayserispor
35 -9 41MKE Ankaragücü
35 -3 39Karagümrük
35 -2 37Konyaspor
35 -14 37Gaziantep FK
35 -15 35Hatayspor
35 -10 34Pendikspor
35 -31 33İstanbulspor
35 -42 16Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.