Konya Valisi Cüneyit Orhan Toprak imzasıyla Konya’daki tüm kamu kurum ve kuruluşlarına gönderilen yazıda, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’ne yapılan başvuruların etkin ve hızlı bir şekilde sonuçlandırılması istendi.
Vatandaşlar tarafından yapılan yazılı veya sözlü başvuruların gereğinin yapılması amacıyla Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı bünyesinde oluşturulan CİMER’e yapılan başvuruların zamanında cevaplandırılması yönünde Konya Valisi Cüneyit Orhan Toprak imzasıyla Konya’daki tüm kamu kurum ve kuruluşlarına yazı gönderildi.
Yazıda, CİMER’e gelen dilekçelerin sür’atle ilgili kamu kuruluşu veya birimine ulaştırılarak mümkün olan en kısa sürede sonuçlandırılmasının gerektiği, başvurulara verilecek cevaplarda gecikme yaşanması halinde ise ilgili birimlerin uyarılarak tüm bu işlemlerin bir otomasyon sistemi içinde yürütülmesine dikkat çekildi. Ayrıca, CİMER’e yapılan başvuruların yasal süresi içerisinde etkin ve hızlı bir şekilde cevaplandırılarak sonuçlandırılması yönünde kamu kurum ve kuruluşlarının gerekli hassasiyeti göstermeleri istendi.
CİMER’e Bir Yılda Yaklaşık 3 Milyon Başvuru
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER)’den yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminin başladığı 9 Temmuz 2018 tarihinden bugüne 2 Milyon 923 Bin başvurunun yapıldığı, bu başvuruların yüzde 92’sinde işlem sürecinin tamamlanarak başvuru sahiplerine cevap verildiği ifade edilerek, başvuruların cevaplanma ve sonuçlanma süresinin de 14 güne düşürüldüğü belirtildi.
Fenerbahçe
32 +57 85Galatasaray
31 +49 84Trabzonspor
32 +12 52Beşiktaş
32 +4 48Ç. Rizespor
32 -4 48Başakşehir
32 +4 46Kasımpaşa
32 -2 46Sivasspor
32 -5 44Alanyaspor
31 -1 42Antalyaspor
32 -1 42Adana Demir
32 +5 40Samsunspor
32 -6 38MKE Ankaragücü
32 -1 37Kayserispor
32 -9 37Konyaspor
32 -11 36Hatayspor
32 -8 33Gaziantep FK
32 -15 31Karagümrük
32 -6 30Pendikspor
32 -28 30İstanbulspor
32 -34 16Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.