Doğayla bütünleşerek yaşayan kadim bir kavim olan Türklerle özdeşleşen kamp kültürü, günümüzde yeni nesil “Kamperest.com” firması ile dünyaya açılıyor.
“Önce hayalperest, sonra maceraperest, ardından Kamperest olunur.” diyen ve alanında dünya markası olma yolunda bir Türk doğa sporları şirketi, HNN Doğa Sporları, firma ortaklarının doğa sporları ve avcılık konularındaki uzun yıllara dayanan tecrübesiyle 2008 yılında şahıs şirketi olarak kurulmuştur.
Dünyaca ünlü markaların, avcılık, balıkçılık, kampçılık, kayak, bisiklet, trekking, dalış, dağcılık gibi birçok farklı doğa sporlarının ekipmanlarını Ümraniye’deki mağazasında müşterileriyle buluşturan HNN Doğa Sporları Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi olarak 2015 yılından itibaren KAMPEREST markasıyla mağazalaşarak sektöre yön vermeye ve geliştirmeye devam ediyor.
Kamperest tüm doğa sporları ürünlerini toplumla buluşturan, liderlik misyonuyla kampçılık, çevre bilinci, doğa, doğada yaşam ve hatta afet farkındalığı konularında çalışmalarıyla sektöre önemli katkılar sağlıyor ve ürün geliştirmeye yönelik ar-ge ekibiyle online satışta her geçen gün büyümekte.
Avrupa ülkelerinde pazara girmeye hazırlanan firmanın Satış ve Pazarlama Müdürü Tayfun Daylan bir Türk doğa sporları şirketi olarak firma kültürünü şöyle özetliyor: “Dünyanın en eski medeniyetlerini kuran biz Türkler tarih sahnesine çıktığımızdan bu yana hep doğayla bütün halde yaşadık. O zaman bizlerin evi çadırlarıydı. Bugün de doğa ile iç içe, bütünleşerek yaşam alanları kurmak ve geliştirmek bizlerin yaşam biçimidir. Doğa bilinciyle kampçılar yerleşim alanlarını da her zaman geliştirmiş ve korumuştur. Biz kamperest.com olarak bir ihtisas markasıyız. Bu misyonla bütünlenen marka kimliğimiz sektörün gelişmesinde öncü konumda. Doğa sporları alanında gün ve gün eklenen markalarımız ile dünyaya örnek olacak başarı hikayemizi yazıyoruz. Online satışta da liderliğimizi sürdürüyoruz. 550 noktada ürünlerimiz tüketiciye ulaşmakta ve dünyaca ünlü markalarla yarışmakta.” Tayfun Daylan ayrıca Almanya, Danimarka ve Avusturya ülkelerinden gelen birleşme taleplerini görüştüklerini ve pek yakında uluslararası bir marka olma yolunda haberler paylaşacaklarını iletti. Özellikle pandemi döneminde büyük ivme kazanan kampçılığın ve doğa sporlarının uluslararası standartlarda büyümesinde firma olarak önemli yer tutuklarını belirtti.
Ayrıca Tayfun Daylan, Kamperest markasının doğa ve çevreye duyarlı bir toplum oluşturmak konusunda da hassas olduğunu, markanın bu alanda koruma ve farkındalık projeleriyle çok yönlü fayda yaratmayı yıllık hedeflerine yerleştirdiğini belirtiyor. Markanın manifestoları arasında Birleşmiş Milletler Çevre Koruma Teşkilatı tarafından yayınlanan bir doğa tasviri de yer alıyor.
Gençlere ilham olması için Kamparest’in gündeme getirdiği o özel metnin bir bölümü şöyle: “Bir su birikintisi üzerine vuran rüzgarın yumuşak sesini, yağmurun temizliğini, çam kokulu rüzgarı her şeye yeğleriz. Ormanın kokusunu taşıyan ve yağmurla yıkanmış meltemleri severiz. Hayvanlar, ağaçlar, insanlar, hepsi aynı havayı paylaşır. Toprak insana değil, insan toprağa aittir. Doğa bizim anamızdır.”
Kamperest.com önümüzdeki 2 yıl içinde dünya pazarında planladığı temelleri atacak ve kampçılığın ve doğa sporlarının atası sayılan Türklerin markası olarak sektöre yön verecek.
Fenerbahçe
32 +57 85Galatasaray
31 +49 84Trabzonspor
32 +12 52Beşiktaş
32 +4 48Ç. Rizespor
32 -4 48Başakşehir
32 +4 46Kasımpaşa
32 -2 46Sivasspor
32 -5 44Alanyaspor
31 -1 42Antalyaspor
32 -1 42Adana Demir
32 +5 40Samsunspor
32 -6 38MKE Ankaragücü
32 -1 37Kayserispor
32 -9 37Konyaspor
32 -11 36Hatayspor
32 -8 33Gaziantep FK
32 -15 31Karagümrük
32 -6 30Pendikspor
32 -28 30İstanbulspor
32 -34 16Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.